href="https://www.ebsfi.fi" hreflang="fi-fi" /

Laskutus

Asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16. Lue alta myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

tuki@ebsdigital.fi
Puhelinvaihde arkisin klo 9-16, p. 09 3158 4433

UKK - Usein kysytyt kysymykset

Kuinka usein EBS Digital lähettää laskun?

EBS Digital lähettää maksupäätelaskut kerran kuukaudessa.

Voitteko lähettää laskut verkkolaskuina?

Kyllä.

Ota yhteyttä tukeemme (tuki@ebsdigital.fi) ja ilmoita verkkolaskutustiedot. 

Sain maksumuistutuksen. Miten saan kopion alkuperäisestä laskusta?

Lähetä pyyntö osoitteeseen: tuki@ebsdigital.fi ja mainitse viestissä laskun numero.

Mikä on laskulla oleva EBS unit operation support fee / asiakaspalvelun ja teknisen tuen maksu?

Kyseessä on maksujärjestelmän käyttösopimuksen mukainen veloitus, jonka suuruus on sopimuksessa esitetyn prosentin mukainen osuus Nayax-maksupäätteen ilmoittamasta kuukausimyynnistä.

Maksupääte ei ole talvella käytössä. Saako laskutuksen tauolle?

Maksupäätteen asettaminen not active -tilaan asettaa laskutuksen tauolle. Pyydä maksupäätteen deaktivointia tuesta: tuki@ebsdigital.fi

Minulla on kysyttävää laskusta. Keneen voin olla yhteydessä?

Laskutukseen liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä tukeemme: tuki@ebsdigital.fi