Asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16. Lue alta myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
tuki@ebsdigital.fi
Puhelinvaihde arkisin klo 9-16, p. 09 3158 4433
UKK - Usein kysytyt kysymykset
Kuinka usein EBS Digital lähettää laskun?
EBS Digital lähettää maksupäätelaskut kerran kuukaudessa.
Voitteko lähettää laskut verkkolaskuina?
Kyllä.
Ota yhteyttä tukeemme (tuki@ebsdigital.fi) ja ilmoita verkkolaskutustiedot.
Sain maksumuistutuksen. Miten saan kopion alkuperäisestä laskusta?
Lähetä pyyntö osoitteeseen: tuki@ebsdigital.fi ja mainitse viestissä laskun numero.
Mikä on laskulla oleva EBS unit operation support fee / asiakaspalvelun ja teknisen tuen maksu?
Kyseessä on maksujärjestelmän käyttösopimuksen mukainen veloitus, jonka suuruus on sopimuksessa esitetyn prosentin mukainen osuus Nayax-maksupäätteen ilmoittamasta kuukausimyynnistä.
Maksupääte ei ole talvella käytössä. Saako laskutuksen tauolle?
Maksupäätteen asettaminen not active -tilaan asettaa laskutuksen tauolle. Pyydä maksupäätteen deaktivointia tuesta: tuki@ebsdigital.fi
Minulla on kysyttävää laskusta. Keneen voin olla yhteydessä?
Laskutukseen liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä tukeemme: tuki@ebsdigital.fi