href="https://www.ebsfi.fi" hreflang="fi-fi" /

Tilitykset

Asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16. Lue alta myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

tuki@ebsdigital.fi
Puhelinvaihde arkisin klo 9-16, p. 09 3158 4433

UKK - Usein kysytyt kysymykset

Milloin Nayax tilittää maksupäätteen myynnit?

Nayax tilittää kuluvan kuukauden maksupäätemyynnit aina seuraavan kuukauden 15. päivä.

En ole saanut tilitysraporttia, mistä saan sen?

Voit pyytää tilitysraporttia Nayax Financesta. Tiketin avaamista varten sinun tulee tietää operaattoritunnuksesi (operator ID).

Tilitietomme ovat muuttuneet. Minne ilmoitan muutoksesta?

Tilitietojen muutokset tulee ilmoittaa Nayax Financelle. Tiketin avaamista varten sinun tulee tietää operaattoritunnuksesi.

Tilitietojen päivittämiseksi Nayaxille, tulee heille toimittaa tiliote tai muu vastaava pankin myöntämä dokumentti, joka osoittaa pankkitilin kuuluvan asiakasorganisaatiolle. Tiliotteessa tulee näkyä; pankin logo / nimi, yrityksen nimi, IBAN ja BIC/SWIFT. Tiliotteessa ei tarvitse näkyä tilitapahtumia, ja ne voi dokumentista peittää.

Haluamme vaihtaa tilitysraporttien vastaanottajaa. Minne ilmoitan asiasta?

Tilitysraporttien vastaanottajan tietojen muutokset tulee ilmoittaa Nayax Financelle. Tiketin avaamista varten sinun tulee tietää operaattoritunnuksesi.

Onko tilitysraporteilla ALV-erittely?

Nayax tilitysraportilla ei ole alv-erittelyä.

Onko tilitysraporteilla laitekohtainen erittely?

Kyllä. Mikäli operaattorin käytössä on useampi Nayax-maksupääte, on raportilla myös laitekohtainen tilityserittely.