href="https://www.ebsfi.fi" hreflang="fi-fi" /

Tekninen tuki

Teknisen tuen tavoitat sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16. Lue alta myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

tuki@ebsdigital.fi
Puhelinvaihde arkisin klo 9-16, p. 09 3158 4433

UKK - Usein kysytyt kysymykset

Mistä löydän maksupäätteen sarjanumeron?

Miten maksupääte aktivoidaan / deaktivoidaan?

Maksupäätteen aktivointi- ja deaktivointipyynnöt tulee lähettää sähköpostitse tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi.

Ilmoita toivomasi aktivoinnin / deaktivoinnin päivämäärä ja maksupäätteen sarjanumero.

Maksupäätteen näytöllä lukee 'Cash Only'

Cash Only virheilmoituksen taustalla on useimmiten puuttuva mobiiliyhteys. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupäätteen näytöllä näkyy Nayax-logo

Kun maksupäätteen näytöllä on näkyy Nayax-logo, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello

Kun maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupäätteen näytöllä lukee 'Modem Init FLR'

Kun maksupäätteen näytöllä on vikakoodi Modem Init FLR, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupääte ei hyväksy maksukorttia / maksutapahtuma hylätään

Maksutapahtuman hylkäämisen syyn näkee taustajärjestelmässä virheilmoitus-lokissa. Syitä maksutapahtuman hylkäämiselle voi olla mm.

 

  • PIN-koodin kysely, maksutapahtumaa ei pystytä valtuuttamaan
  • Maksukortilla ei ole katetta
  • Maksukortti on suljettu
  • Maksukortin päivittäinen raja on saavutettu
  • Heikko mobiiliyhteys, maksupääte ei saa yhteyttä

Maksupääte hyväksyy maksun, mutta automaatti ei anna tuotetta

Ongelman ratkaisemiseksi tulee tietää automaatin protokolla: pulssi, MDB tai Marshall.

Jos kyseessä on pulssilaite, tulee selvittää aktivoituuko rele onnistuneesta maksusta. MDB- ja Marshall-laitteiden osalta ota yhteyttä automaatin toimittajaan tai valmistajaan.

Asiakas ei saanut tuotetta. Miten hyvitän maksun?

Loppuasiakkaan suorittaman maksun saa hyvitettyä Nayax Core -taustajärjestelmässä Dynamic Transaction Monitorissa.

    En saanut tuotetta / tuotteessa on virhe. Mitä teen?

    Ota yhteyttä kauppiaaseen.

    EBS Digital on maksuratkaisujen tarjoaja ja ei käsittele kuluttajien reklamaatioita.

      Ota yhteyttä ja kasvatetaan myyntiäsi yhdessä

      Jos haluat ottaa yhteyttä teknisissä asioissa,
      voit myös käyttää yhteydenottolomaketta.

      Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

      Sami Pesonen
      Key Account Manager
      sami@ebsdigital.fi
      Mobile: +358 40 145 0771

      Antero Paljakka
      Sales Manager Finland
      antero@ebsdigital.fi
      Mobile: +358 400 252 553

      Joni Keinänen
      Technical Support Finland
      joni@ebsdigital.fi
      Mobile: 09 3158 4433

      Laura Hiltunen
      Customer Service Coordinator
      laura@ebsdigital.fi
      Mobile: +358 45 195 3646

      EBS Finland Tekninen tuki
      tuki@ebsdigital.fi
      Puhelin: 09 3158 4433, ark. klo 9-16