Teknisen tuen tavoitat sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16. Lue alta myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
tuki@ebsdigital.fi
Puhelinvaihde arkisin klo 9-16, p. 09 3158 4433
UKK - Usein kysytyt kysymykset
Mistä löydän maksupäätteen sarjanumeron?
Miten maksupääte aktivoidaan / deaktivoidaan?
Maksupäätteen aktivointi- ja deaktivointipyynnöt tulee lähettää sähköpostitse tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi.
Ilmoita toivomasi aktivoinnin / deaktivoinnin päivämäärä ja maksupäätteen sarjanumero.
Maksupäätteen näytöllä lukee 'Cash Only'
Cash Only virheilmoituksen taustalla on useimmiten puuttuva mobiiliyhteys. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupäätteen näytöllä näkyy Nayax-logo
Kun maksupäätteen näytöllä on näkyy Nayax-logo, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello
Kun maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupäätteen näytöllä lukee 'Modem Init FLR'
Kun maksupäätteen näytöllä on vikakoodi Modem Init FLR, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupääte ei hyväksy maksukorttia / maksutapahtuma hylätään
Maksutapahtuman hylkäämisen syyn näkee taustajärjestelmässä virheilmoitus-lokissa. Syitä maksutapahtuman hylkäämiselle voi olla mm.
- PIN-koodin kysely, maksutapahtumaa ei pystytä valtuuttamaan
- Maksukortilla ei ole katetta
- Maksukortti on suljettu
- Maksukortin päivittäinen raja on saavutettu
- Heikko mobiiliyhteys, maksupääte ei saa yhteyttä
Maksupääte hyväksyy maksun, mutta automaatti ei anna tuotetta
Ongelman ratkaisemiseksi tulee tietää automaatin protokolla: pulssi, MDB tai Marshall.
Jos kyseessä on pulssilaite, tulee selvittää aktivoituuko rele onnistuneesta maksusta. MDB- ja Marshall-laitteiden osalta ota yhteyttä automaatin toimittajaan tai valmistajaan.
Asiakas ei saanut tuotetta. Miten hyvitän maksun?
Loppuasiakkaan suorittaman maksun saa hyvitettyä Nayax Core -taustajärjestelmässä Dynamic Transaction Monitorissa.
En saanut tuotetta / tuotteessa on virhe. Mitä teen?
Ota yhteyttä kauppiaaseen.
EBS Digital on maksuratkaisujen tarjoaja ja ei käsittele kuluttajien reklamaatioita.
Ota yhteyttä ja kasvatetaan myyntiäsi yhdessä
Jos haluat ottaa yhteyttä teknisissä asioissa,
voit myös käyttää yhteydenottolomaketta.
Sami Pesonen
Key Account Manager
sami@ebsdigital.fi
Mobile: +358 40 145 0771
Antero Paljakka
Sales Manager Finland
antero@ebsdigital.fi
Mobile: +358 400 252 553
Joni Keinänen
Technical Support Finland
joni@ebsdigital.fi
Mobile: 09 3158 4433
Laura Hiltunen
Customer Service Coordinator
laura@ebsdigital.fi
Mobile: +358 45 195 3646
EBS Finland Tekninen tuki
tuki@ebsdigital.fi
Puhelin: 09 3158 4433, ark. klo 9-16