href="https://www.ebsfi.fi" hreflang="fi-fi" /

Tekninen tuki

Teknisen tuen tavoitat sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16. Lue alta myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

tuki@ebsdigital.fi
Puhelinvaihde arkisin klo 9-16, p. 09 3158 4433

UKK - Usein kysytyt kysymykset

Mistä löydän maksupäätteen sarjanumeron?

Miten maksupääte aktivoidaan / deaktivoidaan?

Maksupäätteen aktivointi- ja deaktivointipyynnöt tulee lähettää sähköpostitse tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi.

Ilmoita toivomasi aktivoinnin / deaktivoinnin päivämäärä ja maksupäätteen sarjanumero.

Maksupäätteen näytöllä lukee 'Cash Only'

Cash Only virheilmoituksen taustalla on useimmiten puuttuva mobiiliyhteys. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupäätteen näytöllä näkyy Nayax-logo

Kun maksupäätteen näytöllä on näkyy Nayax-logo, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello

Kun maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupäätteen näytöllä lukee 'Modem Init FLR'

Kun maksupäätteen näytöllä on vikakoodi Modem Init FLR, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.

Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi

Maksupääte hyväksyy maksun, mutta automaatti ei anna tuotetta

Ongelman ratkaisemiseksi tulee tietää automaatin protokolla: pulssi, MDB tai Marshall.

Jos kyseessä on pulssilaite, tulee selvittää aktivoituuko rele onnistuneesta maksusta. MDB- ja Marshall-laitteiden osalta ota yhteyttä automaatin toimittajaan tai valmistajaan.

Maksupääte ei hyväksy maksukorttia / maksutapahtuma hylätään

Maksutapahtuman hylkäämisen syyn näkee taustajärjestelmässä virheilmoitus-lokissa. Syitä maksutapahtuman hylkäämiselle voi olla mm.

 

  • PIN-koodin kysely, maksutapahtumaa ei pystytä valtuuttamaan
  • Maksukortilla ei ole katetta
  • Maksukortti on suljettu
  • Maksukortin päivittäinen raja on saavutettu
  • Heikko mobiiliyhteys, maksupääte ei saa yhteyttä

Asiakas ei saanut tuotetta. Miten hyvitän maksun?

Loppuasiakkaan suorittaman maksun saa hyvitettyä Nayax Core -taustajärjestelmässä Dynamic Transaction Monitorissa.

    Ota yhteyttä ja kasvatetaan myyntiäsi yhdessä

    Jos haluat ottaa yhteyttä teknisissä asioissa,
    voit myös käyttää yhteydenottolomaketta.

    Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

    Sami Pesonen
    Key Account Manager
    sami@ebsdigital.fi
    Mobile: +358 40 145 0771

    Antero Paljakka
    Sales Manager Finland
    antero@ebsdigital.fi
    Mobile: +358 400 252 553

    Joni Keinänen
    Technical Support Finland
    joni@ebsdigital.fi
    Mobile: 09 3158 4433

    Laura Hiltunen
    Customer Service Coordinator
    laura@ebsdigital.fi
    Mobile: +358 45 195 3646

    EBS Finland Tekninen tuki
    tuki@ebsdigital.fi
    Puhelin: 09 3158 4433, ark. klo 9-16