Teknisen tuen tavoitat sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16. Lue alta myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
tuki@ebsdigital.fi
Puhelinvaihde arkisin klo 9-16, p. 09 3158 4433
UKK - Usein kysytyt kysymykset
Mistä löydän maksupäätteen sarjanumeron?
Miten maksupääte aktivoidaan / deaktivoidaan?
Maksupäätteen aktivointi- ja deaktivointipyynnöt tulee lähettää sähköpostitse tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi.
Ilmoita toivomasi aktivoinnin / deaktivoinnin päivämäärä ja maksupäätteen sarjanumero.
Maksupäätteen näytöllä lukee 'Cash Only'
Cash Only virheilmoituksen taustalla on useimmiten puuttuva mobiiliyhteys. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupäätteen näytöllä näkyy Nayax-logo
Kun maksupäätteen näytöllä on näkyy Nayax-logo, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello
Kun maksupäätteen näytöllä on alaspäin juokseva kello, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupäätteen näytöllä lukee 'Modem Init FLR'
Kun maksupäätteen näytöllä on vikakoodi Modem Init FLR, on Nayax-maksupääte menettänyt mobiiliyhteyden. Tarkasta, että antennikaapeli on kunnolla kiinni ja puhdista laitteen SIM-kortti.
Jos vika ei korjaannu, niin ole yhteydessä tekniseen tukeen: tuki@ebsdigital.fi
Maksupääte hyväksyy maksun, mutta automaatti ei anna tuotetta
Ongelman ratkaisemiseksi tulee tietää automaatin protokolla: pulssi, MDB tai Marshall.
Jos kyseessä on pulssilaite, tulee selvittää aktivoituuko rele onnistuneesta maksusta. MDB- ja Marshall-laitteiden osalta ota yhteyttä automaatin toimittajaan tai valmistajaan.
Maksupääte ei hyväksy maksukorttia / maksutapahtuma hylätään
Maksutapahtuman hylkäämisen syyn näkee taustajärjestelmässä virheilmoitus-lokissa. Syitä maksutapahtuman hylkäämiselle voi olla mm.
- PIN-koodin kysely, maksutapahtumaa ei pystytä valtuuttamaan
- Maksukortilla ei ole katetta
- Maksukortti on suljettu
- Maksukortin päivittäinen raja on saavutettu
- Heikko mobiiliyhteys, maksupääte ei saa yhteyttä
Asiakas ei saanut tuotetta. Miten hyvitän maksun?
Loppuasiakkaan suorittaman maksun saa hyvitettyä Nayax Core -taustajärjestelmässä Dynamic Transaction Monitorissa.
Ota yhteyttä ja kasvatetaan myyntiäsi yhdessä
Jos haluat ottaa yhteyttä teknisissä asioissa,
voit myös käyttää yhteydenottolomaketta.
Sami Pesonen
Key Account Manager
sami@ebsdigital.fi
Mobile: +358 40 145 0771
Antero Paljakka
Sales Manager Finland
antero@ebsdigital.fi
Mobile: +358 400 252 553
Joni Keinänen
Technical Support Finland
joni@ebsdigital.fi
Mobile: 09 3158 4433
Laura Hiltunen
Customer Service Coordinator
laura@ebsdigital.fi
Mobile: +358 45 195 3646
EBS Finland Tekninen tuki
tuki@ebsdigital.fi
Puhelin: 09 3158 4433, ark. klo 9-16